Artiklen er sponseret

Vi kender det godt alle sammen. At der måske ikke skal helt så meget til, og så føles det bare som om, alt sejler. Og følelsen bliver ikke mindre, hvis det også sejler på det tekniske plan. God orden og struktur er vigtig for arbejdsglæden – og tiden, som kan risikere at blive spildt på at lede efter ting, som burde have en fast (teknologisk) plads.

Organisering skaber overskud og overblik

Når vi snakker om organisering i arbejdslivet, så skal der ofte nogle andre midler i brug end bare vaskekurve og en pose til de enlige sokker. Har man med virksomheder og kunderelationer at gøre, så er der måske brug for et crm system? crm system betyder, at al den vigtige kundeinformation bliver samlet ét sted, og så er det en forkortelse for Customer Relationship Management.

Det giver nemlig mulighed for at organisere det administrative og dermed skabe mere tid og overskud til at være der for de kunder, som ønsker at skabe et samarbejde, eller de, som du ønsker at skabe et samarbejde med.

Med et crm system bliver det muligt at effektivisere og automatisere processer, som er kundeorienterede, og det er det gode ved crm.

Forskellige forretningsbehov

Der findes forskellige behov og forskellige løsninger, men for mange er udgangspunktet det samme. Relationer og tillid til og mellem kunder og virksomheden er vigtig og sommetider altafgørende for udkastet, og derfor at det en god ide ikke at bruge energien et sted, hvor der findes løsninger, som giver plads til det, som egentlig batter. Og her er det en ide at spørge: hvad er crm? og dermed undersøge, hvad mulighederne er og hvilke løsninger, der vil give de bedste resultater, for det vil med høj sandsynlighed være forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Overskuelige lister, salgsstatistikker, oplysninger mv. er dog smart at have samlet samme sted.

Har man med mange kunderelationer at gøre, er der brug for et crm system. Foto: ABW

Tilmeld dig vores nyhedsbrev